U bent hier

Functionaliteit Personenbeheer

Functionaliteit: Personenbeheer biedt een gecentraliseerde bron van medewerkersinformatie aan om vanuit de overige modules naar te linken.

  • Het systeem moet gegevens kunnen importeren uit een centraal HRM systeem.

  • Het systeem moet mogelijkheden bieden tot het vrij toevoegen van personen.

  • Van personen moet minimaal de volgende informatie worden vastgelegd:

    • Naam (Voorletters, voorvoegsel, achternaam, tussenvoegsel).

    • Einddatum dienstverband

    • Einddatum toegangspas (met ignalering/rapportagemogelijkheden).

    • Afdeling

    • Telefoonnummer (intern en bgg).

    • Faxnummer

    • E-mail adres

    • Functie

  • Het moet mogelijk zijn een persoon een bepaalde classificering (competentie) toe te kennen, zoals budgethouder,. Dit moeten meerdere competenties per personen kunnen zijn. >

  • Het systeem moet ondersteuning bieden voor het genereren van een organigram op basis van de uit het HRM systeem geïmporteerde informatie.

  • Het systeem moet minimaal de volgende registratie bieden en daarbij een signaleringsoptie bij overschrijding einddatum dienstverband geven:

    • Aan persoon toegewezen inventarisartikelen (zoals mobiele telefoon of arbo meubilair).

    • Aan persoon uitgegeven sleutels.

    • Aan persoon toegewezen parkeergelegenheid.

  • Op basis van de uit Ruimtebeheer afkomstige informatie moet het mogelijk zijn op eenvoudige wijze Kamerkaartjes te genereren.

Undefined