U bent hier

Functionaliteit Inkoop en productenbeheer

  • Het systeem moet functionaliteit bevatten voor het beheren van een standaard producten en diensten catalogus.

  • Deze standaard producten en diensten moeten direct aanvraagbaar zijn voor geautoriseerde medewerkers (zoals servicedesk, of budgethouders).

  • Het systeem moet een dynamische workflow ondersteunen, het moet mogelijk zijn om een order op te splitsen in deelorders (deelleveringen) indien gehele levering niet mogelijk blijkt.

  • Het systeem moet functionaliteit voor voorraad/magazijnbeheer bieden, met daarbij signaleringen voor overschrijdingen van vrij te configureren triggers.

  • Het systeem moet kunnen omgaan met meerdere uitgiftepunten en magazijnen.

  • Het moet mogelijk zijn voorraden uit te wisselen tussen magazijnen. Dit ook met opties tot het geautomatiseerd verwerken hiervan (bijv dmv barcode/rfid apparatuur).

  • Het systeem moet een vrij instelbare archiefperiode kunnen garanderen, daarna moeten aanvragen/orders voor onbepaalde tijd op externe media gebackupped kunnen worden, cq benaderbaar zijn.

  • Inkooporders/bestellingen moeten automatisch gegroepeerd worden indien meerdere bestellingen van hetzelfde product bij dezelfde leverancier gedaan worden.

  • Het systeem dient op basis van de geregistreerde contracten en leveranciers een selectie aan te bieden van de beschikbare raamovereenkomsten, ook als een product buiten deze leverancier om besteld worden dient het systeem een notificatie te genereren.

  • Het moet mogelijk zijn de producten vanuit de centrale productcatalogus te bestellen vanuit werkorders en reserveringen (zoals catering).

Undefined