U bent hier

Functionaliteit SelfService

Functionaliteit: beschikbaarheid van zelfservice diensten op het intranet op het gebied van de facilitaire dienstverlening zoals diverse soorten meldingen maken, bezoekers aanmelden, nieuwe medewerker aanmelden, inkoopmeldingen, zaalreservering, cateringreservering en overige reserveringen objecten.

  • Het systeem moet de mogelijkheid bieden om via een webinterface meldingen aan te nemen. Dit op basis van standaardmeldingen.

  • Het systeem moet de mogelijkheid bieden om via een webinterface reserveringen te laten doen.

  • Het systeem moet de mogelijkheid bieden om de meldingen en reserveringen die binnen komen via de webinterface te evalueren alvorens deze in behandeling te nemen.

  • Het systeem moet de mogelijkheid bieden om via een webinterface de producten- en dienstencatalogus te publiceren.

  • Het systeem moet de mogelijkheid bieden om via de webinterface de inrichting van vergaderzalen te publiceren.

  • Het systeem moet aan de gebruikers van de webinterface de mogelijkheid bieden om informatie vanuit de webinterface te kunnen afdrukken.

  • Het systeem moet de mogelijkheid bieden om via een webinterface de status te tonen van meldingen en reserveringen.

  • Het systeem moet de mogelijkheid bieden om via een webinterface een grafisch planbord te tonen voor reserveerbare objecten. >

  • Het systeem moet de mogelijkheid bieden om formulieren te kunnen ontwerpen voor de webinterface die de uitvraagprocedure ondersteunen. De op de formulieren ingevulde informatie dient via het intranet te kunnen worden ingenomen, waarna het wordt vastgelegd als extra informatie bij een melding in het systeem.

  • Een webinterface dient te kunnen worden aangepast aan de huisstijl.

  • Door middel van geautoriseerde formulieren is er een toegangsverlening tot de webinterface. Hierdoor worden meldingen automatisch voorzien van een elektronische handtekening.

  • Van gebruikers van de webinterface dient het profiel vastgehouden te kunnen worden.

  • De intranetfunctionaliteiten moeten direct benaderd kunnen worden zonder dat eerst langs een centrale startpagina moet worden gegaan. Er moet gebruik kunnen worden gemaakt van de logingegevens (profiel) van de werkplekgebruikers, Deze logingegevens (profiel) worden gebruikt als identificatie voor de webfunctionaliteit bij het boeken van de meldingen op naam. Gebruikers hoeven dan niet apart een loginprocedure te doorlopen.

  • De webapplicatie moet de mogelijkheid hebben om naast directe koppelingen met de fmis database ook verschillende gegevens uit één formulier te versturen naar verschillende gebruikers (workflow mogelijkheid).

  • De formulieren van de webinterface dienen via een cliënt GUI door de applicatiebeheerder aangemaakt en aangepast kunnen worden.

De volgende formulieren moeten via intranet minimaal beschikbaar zijn:

  • Reservering maken met catering en aanvullende faciliteiten

    • Standaard reservering

    • Speciale zalen

    • erhalingsreservering

    • Roomservice

    • Koffiehoek

  • Bezoeker aanmelden/afmelden (ook bij vergaderingen)

    • Overzicht bezoekers

  • Meldingen

    • Bureau verstellen

    • Koffie-automaatstoring

    • Lamp defect

    • Luchtbehandeling

    • Nieuw telefoonnummer

    • Overige storingen

    • Schoonmaak

    • Storing/ defect elektra

    • Telefoondoorschakeling

    • Telefoon plaatsen/ verplaatsen

    • Telefoonstoring

    • Zonwering

  • Aanvragen

    • Aanmelden nieuwe medewerker

    • Treinkaartje aanvragen

    • Aanvragen inkoopdienst

Undefined